Ogłoszenie o naborze specjalisty ds. przygotowywania i realizacji inwestycji

SPOŁECZNA INICJATYWA MIESZKANIOWA

KZN-POMORZE SPÓŁKA Z O.O.

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY:

SPECJALISTA DS. PRZYTOGOWYWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI

OFERTA NR 1/2024

z dnia 4 września 2024 r.

  1. Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek budownictwo lub pokrewne w zakresie budownictwa
    • minimum 3-5 lata stażu pracy mile widziane doświadczenie w pracy u dewelopera
    • umiejętność czytania dokumentacji projektowej i rysunków budowlanych,
    • znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych związanych z budownictwem mieszkaniowym, znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego, warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
    • prawo jazdy kat. B,
    • niekaralność,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  2. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość prawa zamówień publicznych, ustawy o własności lokali, ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    • doświadczenie w opracowaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej,
    • uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej,
    • umiejętność kosztorysowania,
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne, Umiejętność   samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji,
    • dyspozycyjność
    • dyspozycyjność
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    • nadzór nad etapem przygotowawczym inwestycji realizowanych przez Zleceniodawcę, w szczególności zlecania prac poza budowlanych, niezbędnych do zrealizowania inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (m.in. prace projektowe, analizy, opracowania, badania, itp.);
    • nadzór nad etapem budowlanym inwestycji, w szczególności przygotowanie i nadzór nad prawidłową realizacją umów z wykonawcami, w tym:
    • uzgadniania z wykonawcami robot budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego, przedstawiającego cykl realizacji robot budowlanych, weryfikacja harmonogramu;
    • bieżące analizowanie ryzyka w zakresach terminowych, technicznych i finansowych oraz ich eliminacja;
    • przedstawianie Zarządowi do akceptacji kalkulacji naliczenia kar umownych ze szczegółowym uzasadnieniem lub odszkodowań od wykonawców robot oraz
    • dostawców. (Zleceniobiorca nie posiada pełnomocnictwa do podejmowania decyzji w imieniu Zleceniodawcy niosących skutki finansowe);
    • w przypadku wystąpienia roszczeń wykonawcy robot budowlanych udział w ich rozpatrywaniu, a także przedstawienie Zleceniodawcy swojego stanowiska co do ich zasadności. W przypadku powstania sporów sadowych między Zleceniodawca, a wykonawcą robot budowlanych, dotyczących realizacji Umów na roboty budowlane, Zleceniodawca zapewni Zleceniobiorcy wsparcie poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących tematu sporu;
    • Nadzór nad harmonogramem i realizacją prac budowlanych (z wyłączeniem pełnienia funkcji kierownika budowy, inspektorów oraz inżynierów);
    • Nadzór nad dokonywaniem odbiorów i przeglądów gwarancyjnych wszelkich prac budowlanych oraz poza budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
    • Koordynowanie działań w procesie uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych (uzgodnienia, opinie, analizy, PnB, PnU);
    • Organizacja zespołu projektowego oraz grup roboczych prowadzących inwestycje Spółki;
    • Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wsadów merytorycznych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w tym tworzenie OPZ i wytycznych do przetargu oraz dbałość nad procedurą przetargową;
    • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji (projektowej i poza projektowej) inwestycji zgodnie z wytycznymi Zleceniodawcy;
    • gromadzenie dokumentów niezbędnych do uruchomienia procedury kredytowej;
    • utrzymywanie bieżącego kontaktu z przedstawicielami Wspólników Zleceniodawcy we wszystkich fazach procesu inwestycyjnego, w szczególności ustalanie z zainteresowanymi stronami konkretnych celów, założeń techniczno – technologicznych i organizacyjnych projektu;
    • opracowywanie harmonogramów i budżetów zadaniowych w projektach oraz nadzór nad ich realizacją, wsparcie w zarzadzaniu obiegiem dokumentacji finansowej projektów;
    • przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych;
    • przygotowanie wkładu do modelu i koordynacja zarządzania nieruchomościami powstałymi w ramach poszczególnych inwestycji – na potrzeby działu administracyjnego Zleceniodawcy;
    • przeprowadzanie analiz, rozliczeń częściowych i końcowych inwestycji;
    • występowanie w imieniu Zleceniodawcy, na podstawie odrębnie udzielonych pełnomocnictw, przed organami administracji w sprawach wynikających z realizacji inwestycji;
    • tworzenie raportów, praca na systemie zarządzania projektami udostępnionym przez Zleceniodawcę- bieżące wprowadzanie danych do systemu
    • wsparcie merytoryczne zespołu pracowników w zakresie wiedzy techniczno­ budowlanej przy formułowaniu zamówień na: sporządzenie koncepcji architektoniczno-budowlanych, projektów budowlanych oraz których przedmiotem będzie wyłonienie nadzoru inwestorskiego, wyłonienie wykonawcy robot budowlanych, szacowaniu wartości planowanych
    • przedsięwzięć w zakresie budownictwa mieszkaniowego na etapie przed zamówieniem projektu budowlanego, w tym pomoc w sporządzaniu opisów przedmiotu zamówienia na dokumentacja projektowa, roboty budowlane, nadzory autorskie, inwestorskie i inne;
    • sprawdzanie zgodności wykonanych na zamówienie pracodawcy projektów budowlanych z warunkami udzielonych zamówień oraz przepisami Prawa budowlanego, w tym normami techniczno-budowlanymi;
    • opracowywanie lub weryfikowanie przedmiarów robót stanowiących części Specyfikacji Warunków Zamówienia udzielanych przez Spółkę zmierzających do wyłonienia wykonawców robot budowlanych;
    • ocena w zakresie wiedzy techniczno-budowlanej wykorzystywanych przez Spółkę w jej działalności koncepcji architektoniczno-budowlanych, projektów budowlanych,
    • koordynowanie w imieniu spółki wykonywanych robot budowlanych oraz czynności zewnętrznego nadzoru inwestorskiego, w tym udział w radach budowy
  4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    • umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • godziny pracy: 8.00-16.00,
    • obsługa sprzętu komputerowego i biurowego (praca przy komputerze powyżej
      4 godzin dziennie),
    • praca częściowo wykonywana w terenie.
  5. Wymagane dokumenty
    • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
    • CV,
    • inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
      i umiejętnościach,
    • kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,
    • oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności
      do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadaniu nieposzlakowanej opinii

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Spółki lub pocztą na adres:

Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa KZN-Pomorze sp. z o.o.
ul. 17 Marca 2, 82-200 Malbork

z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko SPECJALISTY DS. INWESTYCJI

w terminie: do dnia 23.09.2024 r.

Aplikacje, które wpłyną do Spółki w powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Spółki.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Spółce zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane przez 7 dni od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów.

Zainteresowało Cię? Udostępnij:

Skip to content