SPOŁECZNA INICJATYWA MIESZKANIOWA
KZN-POMORZE SPÓŁKA Z O.O.
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY:
SPECJALISTA DS. PRZYTOGOWYWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI
OFERTA NR 1/2024
z dnia 4 września 2024 r.
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek budownictwo lub pokrewne w zakresie budownictwa
- minimum 3-5 lata stażu pracy mile widziane doświadczenie w pracy u dewelopera
- umiejętność czytania dokumentacji projektowej i rysunków budowlanych,
- znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych związanych z budownictwem mieszkaniowym, znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego, warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
- prawo jazdy kat. B,
- niekaralność,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość prawa zamówień publicznych, ustawy o własności lokali, ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- doświadczenie w opracowaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej,
- uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej,
- umiejętność kosztorysowania,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne, Umiejętność samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji,
- dyspozycyjność
- dyspozycyjność
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór nad etapem przygotowawczym inwestycji realizowanych przez Zleceniodawcę, w szczególności zlecania prac poza budowlanych, niezbędnych do zrealizowania inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (m.in. prace projektowe, analizy, opracowania, badania, itp.);
- nadzór nad etapem budowlanym inwestycji, w szczególności przygotowanie i nadzór nad prawidłową realizacją umów z wykonawcami, w tym:
- uzgadniania z wykonawcami robot budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego, przedstawiającego cykl realizacji robot budowlanych, weryfikacja harmonogramu;
- bieżące analizowanie ryzyka w zakresach terminowych, technicznych i finansowych oraz ich eliminacja;
- przedstawianie Zarządowi do akceptacji kalkulacji naliczenia kar umownych ze szczegółowym uzasadnieniem lub odszkodowań od wykonawców robot oraz
- dostawców. (Zleceniobiorca nie posiada pełnomocnictwa do podejmowania decyzji w imieniu Zleceniodawcy niosących skutki finansowe);
- w przypadku wystąpienia roszczeń wykonawcy robot budowlanych udział w ich rozpatrywaniu, a także przedstawienie Zleceniodawcy swojego stanowiska co do ich zasadności. W przypadku powstania sporów sadowych między Zleceniodawca, a wykonawcą robot budowlanych, dotyczących realizacji Umów na roboty budowlane, Zleceniodawca zapewni Zleceniobiorcy wsparcie poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących tematu sporu;
- Nadzór nad harmonogramem i realizacją prac budowlanych (z wyłączeniem pełnienia funkcji kierownika budowy, inspektorów oraz inżynierów);
- Nadzór nad dokonywaniem odbiorów i przeglądów gwarancyjnych wszelkich prac budowlanych oraz poza budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
- Koordynowanie działań w procesie uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych (uzgodnienia, opinie, analizy, PnB, PnU);
- Organizacja zespołu projektowego oraz grup roboczych prowadzących inwestycje Spółki;
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wsadów merytorycznych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w tym tworzenie OPZ i wytycznych do przetargu oraz dbałość nad procedurą przetargową;
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji (projektowej i poza projektowej) inwestycji zgodnie z wytycznymi Zleceniodawcy;
- gromadzenie dokumentów niezbędnych do uruchomienia procedury kredytowej;
- utrzymywanie bieżącego kontaktu z przedstawicielami Wspólników Zleceniodawcy we wszystkich fazach procesu inwestycyjnego, w szczególności ustalanie z zainteresowanymi stronami konkretnych celów, założeń techniczno – technologicznych i organizacyjnych projektu;
- opracowywanie harmonogramów i budżetów zadaniowych w projektach oraz nadzór nad ich realizacją, wsparcie w zarzadzaniu obiegiem dokumentacji finansowej projektów;
- przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych;
- przygotowanie wkładu do modelu i koordynacja zarządzania nieruchomościami powstałymi w ramach poszczególnych inwestycji – na potrzeby działu administracyjnego Zleceniodawcy;
- przeprowadzanie analiz, rozliczeń częściowych i końcowych inwestycji;
- występowanie w imieniu Zleceniodawcy, na podstawie odrębnie udzielonych pełnomocnictw, przed organami administracji w sprawach wynikających z realizacji inwestycji;
- tworzenie raportów, praca na systemie zarządzania projektami udostępnionym przez Zleceniodawcę- bieżące wprowadzanie danych do systemu
- wsparcie merytoryczne zespołu pracowników w zakresie wiedzy techniczno budowlanej przy formułowaniu zamówień na: sporządzenie koncepcji architektoniczno-budowlanych, projektów budowlanych oraz których przedmiotem będzie wyłonienie nadzoru inwestorskiego, wyłonienie wykonawcy robot budowlanych, szacowaniu wartości planowanych
- przedsięwzięć w zakresie budownictwa mieszkaniowego na etapie przed zamówieniem projektu budowlanego, w tym pomoc w sporządzaniu opisów przedmiotu zamówienia na dokumentacja projektowa, roboty budowlane, nadzory autorskie, inwestorskie i inne;
- sprawdzanie zgodności wykonanych na zamówienie pracodawcy projektów budowlanych z warunkami udzielonych zamówień oraz przepisami Prawa budowlanego, w tym normami techniczno-budowlanymi;
- opracowywanie lub weryfikowanie przedmiarów robót stanowiących części Specyfikacji Warunków Zamówienia udzielanych przez Spółkę zmierzających do wyłonienia wykonawców robot budowlanych;
- ocena w zakresie wiedzy techniczno-budowlanej wykorzystywanych przez Spółkę w jej działalności koncepcji architektoniczno-budowlanych, projektów budowlanych,
- koordynowanie w imieniu spółki wykonywanych robot budowlanych oraz czynności zewnętrznego nadzoru inwestorskiego, w tym udział w radach budowy
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- godziny pracy: 8.00-16.00,
- obsługa sprzętu komputerowego i biurowego (praca przy komputerze powyżej
4 godzin dziennie), - praca częściowo wykonywana w terenie.
- Wymagane dokumenty
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- CV,
- inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach, - kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,
- oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności
do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadaniu nieposzlakowanej opinii
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Spółki lub pocztą na adres:
Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa KZN-Pomorze sp. z o.o.
ul. 17 Marca 2, 82-200 Malbork
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko SPECJALISTY DS. INWESTYCJI
w terminie: do dnia 23.09.2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Spółki w powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Spółki.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Spółce zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane przez 7 dni od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów.